/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Skiferie
Fra : sidal26
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 29-09-07 17:01

Vi er en familie med 6 voksne og 1 barn, der skal på skiferie til marts 2008. Vi overvejer at sæsonens skiferie skal holdes i Les Coches, Frankrig i skiområdet Paradiski. Er der nogen der kender til byen Les Coches eller nabobyen Montchavin? Her tænkes på byens størrelse, muligheder i byen, for den der passer barnet mv.?
Eventuelt erfaringer med Les Coches og skiområdet Paradiski.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-07 19:23

http://www.montchavin-lescoches.com/

Alt hvad der er værd at vide om området....

Håber du kan fransk....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-07 19:25

Hov

Behøver du ikke...

Tryk på det engelske flag i højre hjørne...