/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hårfjerning
Fra : abc77
Vist : 1093 gange
20 point
Dato : 03-02-03 22:29

Hej! Findes der noget produkt på markedet i øjeblikket, der kan fjerne kønshår, det skal bare kunne smøres på, og skylles af igen, incl. hårene naturligvis. Det skal være noget jeg lige kan gå ned og købe, ikke noget med bestilling over nettet fra udland og alt det fis. Er der nogen, der ved hvad og hvor det kan købes??

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 03-02-03 22:53

Vitt creme bruger fruen med største succes o
Hun siger endvidere at det skal ikke være det der ligner barberskum, for det ætser -- men Vitt Creme på tube, så er du godt på vej...

God fornøjelse

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : abc77

Dato : 03-02-03 22:54

I hvilken butik køber fruen den?

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 30 point
Dato : 03-02-03 23:08

I Kvickly...

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : abc77

Dato : 03-02-03 23:12

Tak for svarret

Godkendelse af svar
Fra : abc77

Dato : 03-02-03 23:13

Tak for svaret h_blunck.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-02-03 23:24

det er nok unødvendigt - men regner med når du siger kønshår - at det kun er langs trussekanten - for du må ikke fjerne al kønsbehåring med Veet - måske du nu siger " Naaaj hallo åndssvag" - men ville bare lige advare - folk finder på de særeste ting

I en god mening

FnollerdimZ

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 04-02-03 00:37

Hej Fnollerpige

Det er naturligvis rigtigt...

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Mikey_Aarhus

Dato : 17-04-03 14:05

hvorfor i alverden må man ikek fjerne alt håret med vet ???.

Kommentar
Fra : Cute1

Dato : 19-05-03 22:30

vitt = veet ? det da den lyserøde tube med tegning udenpå æsken, der viser en der ordner sit ben.. ikke ?