/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Clone cd
Fra : DADAY
Vist : 579 gange
90 point
Dato : 29-09-07 12:04

Findes der et program tilsvarende CLONE CD, et der kan det samme.

Mit Clone cd virker ikke mere, det hjælper ikke at instaleere det igen.

Så findes der et andet der er lige så godt.

Venlig HILSEN d.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-07 12:26

Hvis det kun er shareware udgaven du har skal du blot KØBE programmet - så virker det igen....

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 29-09-07 14:11

genialt svar...................................................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-07 14:38

Det var dit til gengæld ikke.....

Hvorfor virker det ikke ?????

Alle andre tilsvarende programmer koster også penge

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 90 point
Dato : 29-09-07 15:51

Men så hent den da her,så har du en ny unden at betale for den

http://rapidshare.com/files/46558468/CloneCD.rar
Eller
http://www.megaupload.com/?d=PRW4E6IT

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-07 15:55

Kommentar
Fra : kj

Dato : 29-09-07 16:19

Brug RegCleaner, som er gratis og kan søges på Google, har du først fjernet alt i Regcleaner vedr. Clone CD, kan du godt installere den igen. Årsagen er, at der ligger oplysninger i Windows registreringdatabase om Clone CD, og derfor kan du ikke genindstallere den. Se endvidere i dine cookies, om der der skulle være noget vedr. Clone CD, hvis der er så slet dem. Dette kan også bruges vedr. andre programmer.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-09-07 23:19

Citat
Mit Clone cd virker ikke mere, det hjælper ikke at instaleere det igen.

Kommer sikkert fra DAGEN tilbud, som KUN virke samme dag-------
MED AFLYTNING PÅ__ sorry refi.

Ellers tag en kigger her
http://www.abmedia.dk/video/dvdguide.htm

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 30-09-07 13:19

Tusind tak, det vil jeg prøve - det er nemlig ikke altid det virker når det bliver instaleret igen.

Hilsen D.

Godkendelse af svar
Fra : DADAY

Dato : 30-09-07 13:32

Tak for svaret jangchr. det vil jeg prøve, men tvivler på at det virker

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 30-09-07 13:34

det gør det,der plejer at være en seriel-nummer med i den fil du downloader

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 30-09-07 13:43

HMMM. Virker stadig ikke - når man instalere det, siger den at perioden på 21 dage er udløbet.
så det er lige vidt

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 30-09-07 15:26

Citat
HMMM. Virker stadig ikke - når man instalere det, siger den at perioden på 21 dage er udløbet.
så det er lige vidtr

Hvad for en version er det,så skal jeg se om jeg ikke kan finde et serielnummer eller en patch der for den til at virke igen

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 30-09-07 15:34

Eller du kan selv lede her,men pas nu på hvad du download,scan det med dit antivirus-program førend du åbner den

http://astalavista.box.sk/cgi-bin/robot?srch=clonecd&submit=+search+

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-07 15:40

Ja giv stl_s lidt mere at lave....

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 30-09-07 15:42

Jeps,han skal sgu ikke kede sig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-07 15:45

Og så behøver vi heller ikke at stille spørgsmål om HVORFOR kriminaliteten er så stor i DK...

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 30-09-07 15:51

Citat
HMMM. Virker stadig ikke - når man instalere det, siger den at perioden på 21 dage er udløbet.
så det er lige vidt

I den rar-fil som du har downloadet er der også et program der hedder slysoft.exe,den skal du bruge når du har instaleret clonrcd,så når du har instaleret clonecd skal du dobbeltklikke på slysoft.exe og sætte et flueben i clonecd og trykke på patch