/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Google toolbar i firefox..crap
Fra : supertorsdag
Vist : 1601 gange
100 point
Dato : 29-09-07 11:10

Kom til at intallere Goggle toolbar for firefox....mit livs fejltagelse
Kan nu ikke fjerne den igen
Har brugt standard afinstallerings henvisninger, men google toolbar dukker op og vil gerne installeres igen og igen....
Er træt af den og den sløver maskinen....

Uden at skulle fjerne FIREFOX og lave en re-install , findes der nogle tips eller programmer der kan klare opgaven....
Så venner , pas på derude, lad være med at installere Google toolbar,... det er crap

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-07 11:23

Citat
Har brugt standard afinstallerings henvisninger
..... hvordan er de så ?

kan afinstalleres via tilføj/fjern - i reg.basen og i stifinder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-07 11:26

eller - Funktioner => Tilføjelser => Udvidelser => find og markér Google Toolbar i oversigten => klik på Afinstaller.

Kommentar
Fra : supertorsdag

Dato : 29-09-07 11:33

Så jeg fotalte
bruger man funktions vejen ...som ovenstånde...vil den ikke afinstallere...den kommer igen ved næste opstart...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-07 12:04

hmm - jeg kunne have en fornemmelse af at det er firefox der holder på den - prøv at stille IE til standardbrowser og se om du så kan afinstallere - hvis ikke så hent den igen - og prøv forfra i tilføj fjern programmer - husk at fjerne i reg.basen og genstarte - og derefter i stifinder og genstarte igen - så skulle det burde kunne løses

Du kan sætte firefox til standard browser igen bagefter

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 29-09-07 12:42

Prøv at hente hijackthis:

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytics/HiJackThis_v2.exe

Kør en "system scan" og fjern den (O2 - BHO) der henviser til google.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-07 13:18

hijackthis er ikke anbefalelsesværdigt at bruge i ikke kyndige hænder

stl_s hvor er du ?????????????????? KOM SÅ !!!!!!!

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 29-09-07 22:06

Citat
hijackthis er ikke anbefalelsesværdigt at bruge i ikke kyndige hænder

Det mener du så at reg-databasen er?