/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
sims 2 - Aplikationen lukker
Fra : jeam
Vist : 573 gange
40 point
Dato : 29-09-07 08:34

Kridsen kradser her i det lille hjem. Vi har købt sims 2 deluxe og installeringen går fint på min helt nye og meget kraftige bærbare... Men så snart vi starter spillet - går der cirka et minut og så skriver den "Aplikationen lukker ned " - og så er det AT VI IKKE VED HVAD DER ER GALT......Vi har installeret nyeste directX og Nvidia

Er der nogen der ved noget ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-09-07 12:34

Prøv i start/kør og skrive dxdiag tryk så ok, og test de første faner ved at trykke næste.
VH Palle Hansen