/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Installation af designjet 20ps
Fra : martinmo
Vist : 290 gange
200 point
Dato : 28-09-07 10:07

Er der nogen der kan hjælpe mig med at installere min Designjet 20 ps plotter?
Jeg køre med XP pro, og har forgæves forsøgt at få hjælp hos HP support, men de kan ikke finde ud af hvorfor det ikke virker.
Problem:
Jeg kan godt installere driveren, men den udskriver ikke.
Jeg har prøvet med USB kabel og almindeligt printerkabel.
Jeg har prøvet på en anden computer.
Jeg kan se på HP forum at det måske er noget med service pack 2, eller windows firewall, men jeg tror at det ligger ud over mine kompetencer.
HJÆLP!!!!!!!!
ER DER NOGEN DER KAN INSTALLERE MIN PLOTTER???
Det er lidt surt at have investeret i en plotter som man ikke kan bruge!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-09-07 13:43

Tag din printer fra både datakabel (usb / parallel) og strømkabel
start din comp
luk din computer ned igen
start igen din comp
læg den CD i som fulgte med printeren
kør programmet
hvis den ikke beder om at du skal sætte printeren til så ..........
genstart comp (lad CD blive i skuffen)
sæt USB stikket i printer og comp
sæt strømstikket til og tænd
nu bør den installere sig selv
Hvis den spørger efter en driver så skal du sætte den til kun at lede på den CD (ikke i windows)