/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Chat til hjemmeside??
Fra : AnnLou
Vist : 499 gange
100 point
Dato : 03-02-03 20:24

Hej igen,
Hvor og hvordan kan jeg få lavet en online chat til mit debatforum?? Jeg har hørt om "Bravenet" men kan ikke lige gennemskue hvordan det hænger sammen
Takkkk for hjælpen,
Ann Lou

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 03-02-03 21:55

Der mangler lige et par ting i dit spørgsmål

Hoster du selv din hjemmeside ?
Hvilken system køre du ?

Det vil nok hjælpe en del på spørgsmålet

Kommentar
Fra : AnnLou

Dato : 04-02-03 21:30

Hej Stef og Buch,
Stef, to af de links du nævner virker ikke... dvs. jeg kan ikke downloade dem. Nummer to har ikke noget design, og det ville være lidt trist
Buch, jeg hoster ikke selv siden, og mit system??? Mener du det operative system?
Det må godt være en chat som ikke er på selve siden, men en man kan hoppe ind på, findes der nogen?
Ellers tak for hjælpen..
Ann Lou

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-02-03 21:37

jeg kan altså godt downloade de tre links, men jeg leder lige efter nogle andre. 2 sek.

/Steffan

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 100 point
Dato : 04-02-03 21:39
Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 07-02-03 18:08

der findes mange forskellige muligheder

prøv dette her http://hostedstuff.com eller http://freebieweb.dk

jeg kan hurtigt finde flere

mvh Rasmus

Godkendelse af svar
Fra : AnnLou

Dato : 11-02-03 21:10

Tak for svaret Steffansteffan.

Kommentar
Fra : Khalid

Dato : 11-05-03 13:47

Hejså ,jeg skal har en online chat og download for music og masse sjov billder og lave en email eller gæst bog til min hjemmeside ,vær så venlige vejlder mig over det og giv nogle forslag og forklar hvordan skal man gør det .tak