/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Router
Fra : Nesdam143
Vist : 465 gange
20 point
Dato : 27-09-07 21:51

Hej mine hjælper.

Vi har to pc èr hvor begge kan gå på nettet via en router. Vi har ikke haft problemer før nu.
Ifølge TDC er det vores router der er i stykker. Vi har købt en ny netgear RP 614 v 4, det vil desværre ikke lade sig installler.

Den kommer og siger at vi skal lukke for spaywar programmet, men vi har ikke sådan et program.

Det lykkes dog for mig at få den sat igang, men efter en time gik den tilbage til start uden den var installert.
Kan nogen hjælpe?

PS:
Vi kan komme på nettet med en pc´ér af gangen.

VH Nesdam

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-09-07 23:06

Først skal du læse brugsforvirringen.
Det er vigtigt at du ved om du har en statisk eller dynamisk ip adresse fra din ISP (udbyder).
Så skal du prøve at blive fortrolig med routerens menu, så du kan få indstillet den rigtigt.
Normalt plejer det ikke at volde de store problemer med at få routeren til at køre, men det er en god ting, at sætte sig ind i routerens menu / system, så du vil være i stand til at takle de problemer der måtte opstå.