/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
messenger sharefiles
Fra : myanne
Vist : 546 gange
500 point
Dato : 27-09-07 20:39

hjælp, jeg er ved at være så træt af messenger.

jeg deler mapper og når jeg vil åbne en af dem, er der ikke nogen og jeg trykker på del en mappe og ingenting sker. Det er det samme med alle jeg deler mapper med.

jeg har mapperne på computeren men kan ikke få dem til at køre i messenger igen og det er surt ikke at kunne dele mapper mere.
Er der mon noge der kan hjælpe? jeg har snart prøvet alt, synes jeg...uden held.

venlig hilsen
Myanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 21:48

prøv lige at check under funktioner - indstillinger - delemapper om du har flueben i eller ej -

Kommentar
Fra : myanne

Dato : 27-09-07 22:15

det har jeg. jeg kan se at de personer jeg har valgt at dele mapper med, ryger tilbage i venstre kolonne og jeg sætter dem tilbage og de er væk næste gang jeg tjekker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-07 07:49

husker du ovenover at sætte flueben i brug delemapper osv ????

og husker du at når du tilføjer nogen at klikke ok forneden ??? (det skal der jo til)

Kommentar
Fra : myanne

Dato : 29-09-07 11:32

ja, alt det skulle være på plads. Når jeg i et samtalevindue klikker på opret del mapper, sker der heller ikke noget, den er forøvrigt lyseblå i stedet for hvid.
jeg har afinstalleret messenger og installeret den igen, uden at det hjalp.