/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
tunesisk strikkepind/nål
Fra : titta01
Vist : 474 gange
140 point
Dato : 27-09-07 16:15

Hvem kan hjælpe mig. Jeg søger en pind til tunesisk hækling ( hakning) men
ved ikke hvor den kan købes, garnforretninger har den ikke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-07 16:18
Kommentar
Fra : Krammepige

Dato : 27-09-07 17:27

Hej Titta

Nogle strikkeforretninger har dem nu, jeg har selv købt min en en butik i Horsens, så de findes altså men måske nok i de lidt større byer.

Krammepige

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 27-09-07 17:32

Hejsa...

Her er lidt flere steder, hvor du kan få fat på sådan en nål...og der er også nogle meget spændende bøger og opskrifter kan jeg se!

Har du prøvet det før eller hvad...det ser superflot ud, men jeg er aldrig selv kommet igang!

http://www.genesis.dk/group.asp?group=240
http://www.hendesverden-magasinet.dk/index.php?mod=main&area=1&top=5&parent=43&id=193

Hilsen Lottepigen30

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-09-07 19:33

titta01... hvorfor forhøjer du points? Jeg syntes dit spørgsmål er besvaret - klik på de blå link henvisninger... men måske jeg tager fejl? Du må så komme med en kommentar

Kommentar
Fra : titta01

Dato : 07-10-07 13:23

Hej og tak for alle svarerne, har nu fået fat på en.
Hilsen Titta01