/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
jeres kommentarer
Fra : bublebee
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 27-09-07 14:43

Hvad sys i indtil videre om denne side :

http://www.nitroteamfyn.dk/

Overskrift typen osv.

Ved der ikke er meget, men vil gerne have kommentarer

Kommentar
Fra : pve

Dato : 27-09-07 14:48

Udemærket, farverne i overskriften giver lidt fornemmelsen af fart, men hvad er det for tegn der står efter Nitrobiler ? er det punktummer ? Det ligner lidt en streg.

Kan personligt gode lide at bilen ingen farver har. Det virker på en eller anden måde mere "råt".

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 27-09-07 14:51

Det er punktummer, men kan godt se hvad du mener - der skal vidst være et mellemrum mellem dem.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-09-07 16:08

Prøv at formulere sætningerne så du fuldstændigt undgår tegn (/...").
Det tager læsbarheden og man studser over det istedet for at fatte meningen umiddelbart.

Prøv også at lave et hieraki, hvad er vigtigst. Jeg forstår godt trangen til at nitrogenen til at brænde, men visuelt bliver den sjovt nok mindst vigtig.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-09-07 19:02

"En klub/forening for folk med RC Nitrobiler..."
Jeg syntes det skal være uden " "
Sådan:
En klub/forening for folk med RC Nitrobiler..............

Den klub/forening er nok ikke lavet endnu - og måske skulle der lige besluttes om det skal være klub eller forening ..................... jeg vil foreslå klub.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-09-07 20:38

Den farvede tekst er lidt for vild
samtidigt som bilen er for tam.
En udligning ville gavne helheden.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 27-09-07 23:19

Nitroteamfyn - hmmm, man skal lige se en ekstra gang før man ser hvad der står.
Jeg synes du burde finde en anden fed skrift type - der er nemmere at læse.
Men det er bare min egen mening.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-10-07 10:21

Citat
- Ubesvarede 3
- Besvarede 83
- Annullerede 50
- Slettede 2
Ialt 138

En af de der ikke gider sige tak for hjælpen og lukke spørgsmål.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 04-10-07 21:21

Teil er træt af dit negative pis - fis af

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 04-10-07 21:21

Så er der opdateret hjemmeside :)