/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Lejlighed
Fra : Dipsey
Vist : 1036 gange
100 point
Dato : 27-09-07 09:28

Er der nogen der ved hvor man kan få lejlighed i Vanløse eller Ballerup uden at skulle vente i 13 år. Det må meget gerne være fra et selskab, men privat lejer går også..

Mange tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-07 09:52

Du kan sætte en gratis annonce i her

http://www.boligmangel.dk/bolig/

Tjek også www.dba.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-07 09:54

Flere her

Lejebolig gratisannoncer:
* http://www.ledigelejligheder.dk (Gratis for både udlejer og lejer)
* http://www.ledige-lejligheder.dk (Gratis for både udlejer og lejer)
* http://www.boligmangel.dk (Gratis for både udlejer og lejer)
* http://www.boligudkig.dk (Gratis for både udlejer og lejer)

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 27-09-07 09:58

Der har jeg allerede kigget, ellers tak. Det ku jo være nogen kendte et bolig selskab der ikk havde den længste liste :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-07 09:59

Dipsey... sådan en liste findes garanteret IKKE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 10:46

Generelt er der masser af lejligheder over hele landet.....

Prisen er så en afgørende faktor....

At springe systemet over i boligselskaber kan du godt glemme....

Du skal på det private marked, have penge nok, godt arbejde, være ikke ryger.....

Så står der noget klar inden den første hvis du er villig til at tage hvad der byder sig....

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 27-09-07 11:05

Jamen synes bare ikke der er noget i det område jeg søger. Det skal helst være en 3 værelses på højst 8700 om måneden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-07 11:11

Du kan selv oprette annoncer, både i de link du har fået, de lokale aviser, div. forretninger

God jagt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 11:14

Nu satte du allerede en begrænsning i din søgning....

Så faldt udbuddet....

Jo flere begrænsninger - jo mindre chance.....

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 27-09-07 11:18

Ja, det er rigtigt, men vi skal være 2 i den, så mindre er ikk så godt og vi vil ikke op og give 12000 om måneden. Hehe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 11:25

Ja - de billige hænger ikke på træerne.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 11:26

Du kunne måske midlertidig finde noget "mindre" - og derfa søge videre.....

Det er lidt nemmere når man er i området.....

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 27-09-07 11:30

Ja, en 2 værelses ville også gå, men dem er der endnu færre af..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-07 11:31

Her er en 2 værelses lejlighed i Måløv, tæt på Ballerup så vidt jeg ved?? Prisen er 300 kr over

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=51447409

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 27-09-07 11:33

Tak, har faktisk set den, men vil ikke flytte for måske kun at ha den i 3 måneder. så har jeg jo et problem derefter hvis ikke de vil forlænge kontrakten.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-07 11:35

Du kan da maile til dem, og hører hvor længe lejligheden kan lejes

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 27-09-07 11:38

ja, men nu står der jo 3 måneder..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-07 11:40

Har du en kbh lejlighed at bytte med??

http://www.ledigelejligheder.dk/vis_lejlighed.php/18848

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-07 11:43

Lejes ud for i første omgang 3 mdr. men med mulighed for evt. forlængelse.
SKRIV EN MAIL TIL OM HVEM DU/I ER, OG HVORFOR DU/I MENER, AT DET NETOP ER JER, DER SKAL HAVE DEN

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 11:50

Dine krav bliver større og større......

Så dine chancer er snart på nul.....

Du ender op med de 13 år

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 27-09-07 12:00

Nej, har ikke noget at bytte med desværre. for der er nogle fornuftige lejligheder på byttelisten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-07 12:44

Du må igang med at oprette annoncer, og plakater til div. forretninger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-07 12:50

http://www.husvild.dk/default.asp?webmanage=detaljer&udlejerid=10821

der er godt nok også max to år, men du kan bruge siden til at oprette en annonce

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-09-07 16:20

Hvor bor du? Ballerupborgere har jo fortrin i Ballerup, osv...

---Prøv forresten at kikke her:

http://www.boligbutikken-for-ht.dk/index.php?Boligbutikken_Session=f5d511d6daf8d49ee5fef4957f50a357

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-09-07 16:25

F.eks Farum Midtpunkt.. Ventetid ½ år. Husleje 6323 for en 3-rums..

Der går bus direkte til Ballerup (500S)

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 27-09-07 23:22

Max 8700 om måneden. Hold da kæft. Jeg gir 4000 for 5 værelser/148 m2. Men det er jo heller ikke i byområde.
Godt nok en hamber pris man forlanger nogle steder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-09-07 10:23

Citat
Jeg gir 4000 for 5 værelser/148 m2

I Irak kan du sikkert få den for det halve

Jo - der er STOR forskel på priserne......

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 28-09-07 13:40

Hej Dipsey.

Er du en fredelig og aktiv beboer, vil jeg anbefale dig Brøndby Strand, som har rigtig mange gode lejligheder, det siges at det er nogen af Nordeuropas bedste, og så er der et godt beboermiljø, samt skov og ca. 7 km. sandstrand indenfor 200 - 500 m. Ca. 20 min. med S-tog til København
og et indkøbscenter med mange velasorterede butikker, samt 3 skoler og meget meget mere.
Et virkeligt anbefalelsesværdigt område.

F. eks. koster en 127 m (2) 5 værelses lejlighed 5.782,00 kr. / md. + A/C varme + Lejerforeningskontingent + Antennebidrag: ialt 6.925,00 kr.

Af almene boligselskaber findes: Lejerbo, Københavns almene - og Postarbejdernes - boligselskaber, som du kan søge på www.

Håber du kan bruge ovenstående.

mvh
DkwM327