/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
HJÆLP -DVD BESKADIGET
Fra : kiul
Vist : 993 gange
100 point
Dato : 26-09-07 22:42

Hej!

Jeg har nu fundet ud af en af mine yndlingsfilm på dvd er blevet beskadiget, så denne ikke kan kopieres til en anden dvd - Den første er original.

Hvor finder jeg et GRATIS og GODT program til at rippe dvd'en og tage en kopi der virker!

//Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-07 22:45

Citat
GRATIS og GODT

Sagde du yndlingsfilm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-07 22:46
Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-07 22:48
Kommentar
Fra : kiul

Dato : 26-09-07 22:50

Citat
Sagde du yndlingsfilm

Ja og det er ikke en såkaldt "spillefilm".

Den hedder Jarhead

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-07 22:57

Det var mere det komiske i at det absolut skal være gratis og godt

Du sætter tilsyneladende ikke meget pris på dine film......

Accepteret svar
Fra : enligmorherlev

Modtaget 110 point
Dato : 26-09-07 23:03

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=959&zoneid=3

prøv ovenstående link - de beskriver hvordan man kan fixe mange ting såsom ridser i cd'er - dvd er jo lidt ligesom en CD.

Håber det lykkedes.

fortsat rigtig god dag

( hører måske ikke under det det søger - man kan hjælpe dig hvis nu en orginalfilm gør i stykker inden du får den kopieret)

Godkendelse af svar
Fra : kiul

Dato : 26-09-07 23:19

Tak for svaret enligmorherlev.

Har ihvertfald hjulpet på mit problem at vaske den. Desuden får skiven imorgen en tur med det rensemiddel se anbefalder... Derfor får du mange tak.. Og en accepteret herfra!

Til jer andre, siger jeg mange tak for hjælpen