/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
Meget SVAER opgave om CIRCUIT!
Fra : aslak19
Vist : 397 gange
20 point
Dato : 26-09-07 22:23

Opgaven jeg har problemer med er meget svaer!. Den er paa universitet niveau. Opgaven handler om saadan noget som Thevenin og Norton equivalent circuit!!..Saa hvis nogle af jer kender noget til det, maa i meget godt hjaelpe mig.

http://peecee.dk/?id=69981

Kommentar
Fra : kimboje

Dato : 26-09-07 23:26

Hvad drejer opgaven sig helt præcist om?

Kommentar
Fra : aslak19

Dato : 26-09-07 23:45

Den drejer som vist i linket om , at finde v0, ved enten hjaelp af Thevenin eller norton equivalent circuit.

Kommentar
Fra : kimboje

Dato : 27-09-07 00:07

Ja, den er sgu lige til øllet - jeg er rusten på Thevenin og Norton - har desværre ikke andet at huske end at disse to faconer er ækvivalente enten som strømkredse eller som spændingskredse.

Sorry.

Mvh Kim Boje

Annuller spørgsmålet
Fra : aslak19

Dato : 30-09-07 14:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål