/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvor finder jeg NODER?
Fra : C_J
Vist : 1136 gange
50 point
Dato : 03-02-03 17:31

Nogen som har en god ide til hvor jeg kan finde noder,til klaver, til både nye og gamle sange henne?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-02-03 17:35

http://bibliotek.dk/sogning.php
bestil der og hent på dit eget biblotek.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 03-02-03 17:36

Har du mon prøvet http://www.danskesange.dk?
...det ku' da være..........
vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 03-02-03 17:39
Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-02-03 20:47
Kommentar
Fra : Ejlers

Dato : 19-02-03 21:56

Hej C.J. prøv www.festmusik.dk eller www.fortunecity.com der kan du nok finde et eller andet ellers søg på noder i google.
Hilsen Ejler

Kommentar
Fra : Ejlers

Dato : 24-02-03 20:47

Hej C_J, prøv at se på Verdensnavle.dk der er masser af noder.
Hilsen Ejler

Kommentar
Fra : Ejlers

Dato : 24-02-03 20:47

Hej C_J, prøv at se på Verdensnavle.dk der er masser af noder.
Hilsen Ejler

Kommentar
Fra : Jesper.Eriksen

Dato : 24-03-03 10:28

Hej C_J! Du kunne også prøve; www.wholenote.com, og www.mxtabs.net, der finder du mange gode noder..
MVH Jesper Eriksen

Kommentar
Fra : Andreas4220

Dato : 22-04-03 09:36

PRØV:
www.E-tabs.com

der kanman også hente danske sange...

/Andreas

Kommentar
Fra : lealealea

Dato : 09-05-03 15:09

øhh hun bad om noder... ikke sange
!!!!!

Kommentar
Fra : emil.norgaard

Dato : 10-06-03 16:04

prøv på www.psyco.dk

ellers bare søg på google under den sang du vil have... og så se hva der kommer.

Emil

Kommentar
Fra : Chrysogen

Dato : 28-06-03 01:10

Gå ned på bib. og lån nogle nodehæfter!

Kommentar
Fra : sune83

Dato : 26-08-03 19:03

Det bedste sted for tabs og chords er på www.ultimate-guitar.com

men jeg har prøvet at lede efter tabs og chords til danske sange...nogen der ved hvor man kan finde de nyeste???

Kommentar
Fra : terje87

Dato : 16-09-03 13:11

Bare spørg "musikeren"

Kommentar
Fra : Rascha

Dato : 25-09-03 22:34

hey jeg spiller bass og har fundet de fleste noder på www.tabmall.com det er virkelig et godt sted for både trommer bass guitar og sang ;)

Kommentar
Fra : Sonic_erihS

Dato : 16-11-03 20:32

Hey...

Noder, det er en go' idé at gå på biblioteket hvis du skal have fat i noder, der har de masser af bøger med forskellige bands hvos noderne står i... Du kan selvfølgelig også gå ind i en musikbutik og købe bøger med noder i, meeen det er jo nok penge du vil spare ik'? Såå... Bib, - det er mit råd

=)

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 02-12-03 17:14

vi har et program på vores computer der kan lave midi filer om til noder så man kan skrive dem ud. men ved desværre ikke hvor du kan finde progrmmet. men måske er der andre der ved det? det hedder: voyetra midi orchestrator plus.
vh janni

Kommentar
Fra : annihaaning

Dato : 02-12-03 18:07

det er mest harmonika noder jeg mangler tak for hjælpen allesammen.

Kommentar
Fra : terje87

Dato : 03-12-03 00:03

det var så lidt!!!!

GO Jul

Kommentar
Fra : lassechristensen

Dato : 14-02-04 22:12

Her er nogle steder...

dansksang.dk
nodecentrum.dk
noder.dk

(jeg er selv organist og bruger orgelnoder.dk)

Kommentar
Fra : Dimebag

Dato : 11-05-04 17:30

Kunne nævne mange men de er nævnt en del men i har glemt mine favoritter ..
www.olga.net
www.tabcrawler.com

Kommentar
Fra : anderswium

Dato : 30-05-04 20:41

dHej allesammen.
Jeg er ny bruger i dette system. Herligt med alle de net adresser. Håber at også jeg på længere sigt kan bidrage med noget.

Kommentar
Fra : mixen_dk

Dato : 24-06-04 15:01

www.avz.dk/tabs ... Herlig side!

Kommentar
Fra : Staind

Dato : 25-06-04 21:28

Der er også en rigtig go side som hedder www.mxtabs.net der kan man også finde en del dansk f.eks. Gasolin, Kashmir, Carpark north, Dizzy mizz lizzy, M.fl

Hilsen Jacob

Kommentar
Fra : Staind

Dato : 28-07-04 20:29

Hey...
Hvis det er klaver du gerne vil spille og det er de meget normale syng med sange... Så kan du købe/Låne teensangbogen,,, Der står rigtig mange danske/ Udlandske sange..... Den kan købs i boghandler eller lånes på bibloteket,
Held og Lykke

Jacob _ Jay

Kommentar
Fra : MotherOne

Dato : 05-10-04 09:41

http://www.sheetmusicarchive.net/

...og så på eMule! Ja man skulle tro det var løgn, men der er massere noder at finde på peer to peer programmer. Folk der "printer" deres udskrifter i PDF, og meget af det er rigtigt godt. Bruger det selv når jeg underviser.

Kommentar
Fra : softeyes

Dato : 13-10-04 15:47

www.pianofiles er rigtig god

Kommentar
Fra : Onaz

Dato : 29-11-04 21:16

Der er en RIGTIG god side, hvor du kan hører det sammen tidig! Der skal du godt nok også bruge noget der hedder Guitar Pro 4.... Et program, men det er totalt godt!!! Du lærer det hele med det samme...!!

Siden hedder: www.mysongbook.com

Kommentar
Fra : softeyes

Dato : 20-03-05 17:46

prøv pianofiles her er rigtig mange noder som man kan bytte sig til, men nogle sender dem også uden at få noget igen