/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
norton
Fra : lianes
Vist : 579 gange
200 point
Dato : 26-09-07 00:50

hej. nogen der kan hjælpe mig. min norton antivirus virker ik. der står auto-protect FEJL. hvad betyder det. ps den er ik udløbet. mvh lianesen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-09-07 01:13

Ny installering __eller.

Du skal ALTID sørge for at SLETTE ALLE spor efter
NORTON.
Prøv her_____________

http://www.fnsupport.dk/art-symantec.php

Kører den fra CD eller er det ?? en du har downloadet.

Er det en Dansk eller Engelsk udgave.

Har du en gyldig Licens, BURDE de hjælpe dig GRATIS.
På deres hjemmeside
http://www.symantecstore.com/v2.0-img/operations/symantus/site/promo/pd/sidebyside08_DK.html

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-09-07 01:17

Vil lige sige, jeg har de sidste par dage, prøvet flere af deres produkter, ((ikke til dig___))
og INGEN fejl fundet, så den **DER** med ay man ikke
kan afinstallere Norton___har JEG aldrig været ude for...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-09-07 01:19

Du må nok geninstallere Norton. Det KAN måske koste dig penge, men se mulighederne her (trin 3) http://service1.symantec.com/support/inter/tsgeninfointl.nsf/dk_docid/20050411155241924

Alternativt, så skrot Norton, da det sikkert ikke er sidste gang det vil volde dig kvaler. Den gratis sikkerhedspakke her, er bedre end Norton http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=156

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-09-07 06:44

Jeg har ALTID holdt mig langt væk fra Nortons produkter. De giver aldrig andet end problemer.

Når jeg bestiller en ny PC, bestiller jeg den altid "Norton-fri", da jeg ikke gider bøvle rundt med nogen af deres ufærdige produkter.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 26-09-07 08:11

jeg ville nu også skille mig af med norton - men hellere norton end intet antivirus program

prøv at gå i kontrolpanel - udfor norton/symantec klikker du lige en gang så du kan se fjern/rediger - når du klikker på rediger får du mulighed for at rette fejl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 08:12

ps til ovenstående - der kommer en meddelelse når du klikker fjern/rediger om du vil fjerne eller reparere.

Godkendelse af svar
Fra : lianes

Dato : 14-11-07 01:41

Tak for svaret miritdk. det har taget sin tid, men pc har værei kaput. mvh lianesen.

Kommentar
Fra : miritdk