/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Navn på dansk sang
Fra : Fyffes
Vist : 533 gange
20 point
Dato : 25-09-07 18:58

JEg har et stort problem, jeg mangler navn på en sang. Den r sunget af Søs fenger vistnok i selskab med en mere. Den bliver tit brugt til bryllupper mv. og er en kærlighedssang.

Eneste gode ledetråd er de første par ord fra den som vistnok starter med:

Du har......og du den eneste jeg holder af....

og så kan jeg desværre ikke mere :( Den sidste del af teksten er jeg ik sikker på er helt korrekt....det er en ganske rolig stlle melodi.

Jeg har virkelig brug for lidt info, bare om hvad den præcist hedder, hvem der har lavet den osv...

Jeg skal nok finde teksten til den på nettet men jeg har googlet den rigtig meget for at finde den og den dukker bare ikke op.
Jeg skal bruge sangteksten til et bryllup og er derfor ved at være lidt desperat efter at finde teksten....please help :)

På forhånd tak

Mvh. A

Kommentar
Fra : Fyffes

Dato : 25-09-07 19:02

og så blev jeg lidt i tvivl....måske starter den med:

Du er......og du den eneste jeg holder af.... (og en masse mer jeg ik kan husk) :( Damn det er irriterende ikke at kende navn og kunster, håber virkelig at I kan hjælpe mig :)

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 25-09-07 19:06

Gruppen hedder News. Det var dengang Søs Finger var forsanger

Sangen hedder "Du er"

og kan findes på denne cd:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/5706238300381

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 30 point
Dato : 25-09-07 19:08

Arh min link virkede ikke men du kan købe sangen her og lytte til den gratis:
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./track/viewtrack.htm&trackid=934243#

Kommentar
Fra : Fyffes

Dato : 25-09-07 19:11

Shit du har godt nok reddet min dag, lige nu smiler jeg bredt og du aner ikke hvilken hjælp det er....bare navn og titel er kanon, jeg har netop købt den hos TDC, teksten finder jeg nok på nettet :)

Denne slags netaktivitet er topklasse og du har reddet min dag, tusind tak for hjælpen !!!!!!!

de bedste hilsner A

Godkendelse af svar
Fra : Fyffes

Dato : 25-09-07 19:11

Tak for svaret boibbo.

Nu har jeg googlet løs på den sang i timer og det ville bare ik lykkedes.....tak igen !

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 25-09-07 19:13

Det var så lidt - Godt at høre det kunne bruges

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-07 19:15

IIh sådan noget kan altså også gøre mig helt glad, dejligt at i kunne hjælpe hinanden

Kommentar
Fra : Fyffes

Dato : 25-09-07 19:25

Det tog under 10 min og reddede mig for en masse arb med at finde den, det er bare for super !

Kommentar
Fra : vith

Dato : 25-09-07 19:59

jeg har fundet teksten til dig - øjeblik

Kommentar
Fra : vith

Dato : 25-09-07 20:00
Kommentar
Fra : vith

Dato : 25-09-07 20:01

DU ER

D G G7
Du er...den eneste jeg holder af
G G7
fylder op den hele dag
Dsus4 D
Den he---le dag

D G G7
Du er...det smukkeste, jeg endnu har set
G G7
Du er det bedste, der for mig er sket
Dsus4 D A G
For mig er sket

D G G7
Du er...det varmeste af alt på jord
G G7
Du er dér, hvor alle blomsterne
Dsus4 D A Bm
Blomsterne gror

G A
Du tog mit hjerte med
D A Bm
Pas godt på dét
G A
For det har ingen våben med
D A Bm
Se, dét er kærlighed
G A
Du tog mit hjerte med
D A Bm
Pas godt på dét
G A D
For det har ingen våben med
Dm
Nej, nej....

D G G7
Du er...den eneste jeg stoler på
G G7
Derfor må du aldrig gå
&nbs

Og her var teksten!

Kommentar
Fra : Fyffes

Dato : 25-09-07 20:41

Super, igen tak for din/jeres assistance, det var du rigtig pænt af dig også at finde tektsen til mig...nu kan jeg komme igang med den bryllupsplanlægning....:)