/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Fjerne indlæsningsbaggrund
Fra : kathy
Vist : 475 gange
200 point
Dato : 25-09-07 13:13

Jeg har lavet en lille animation på 400 x 400 px der fylder 49k, så det er jo ikke alverden.
Animationen skal fungerer på en sort baggrund, men når den indlæses kommer der et hvidt glimt i det felt, der svarer til animationens størrelse.
Jeg er ikke så stiv til Flash, men tror det er i mine indstillinger i Flashen at problemet ligger.
Håber der er en løsning.
mvh
kathy

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-09-07 13:24

Giv et link så der er mulighed for at se det.

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 25-09-07 13:39

ok
http://www.yeoman.dk
mvh
kathy

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-09-07 17:05

Jeg har lige opdaget at jeg selv har problemet et enkelt sted - så det må der findes ud af, men desværre bliver det først i næste uge.

Måske kommer der en forbi og løser det inden jeg vender tilbage, og du kan se lidt af problemet her også http://www.eksperten.dk/spm/547988

//bentjuul

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 25-09-07 17:46

Hej var inde at kigge på dit link
Ham snuf er da noget arrogant.
Det jeg har lagt op er med background.
Indlæst side i en Iframe.
Sort baggrundsbillede positioneret med css.
Lagt ind i en tabel med sort baggrundsfarve - jeg kan ikke hitte på mere.
Det er selve Flashen, der er problemet. Og kun første gang, den indlæses, men det er også træls nok.
Nu er vi to der håber
med venlig hilsen
kathy

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 25-09-07 18:02

Hej igen
Har gemt flashen som en html fil, nu skal jeg bare lige fjerne rammen.
Forsøger at gå videre ad den vej
mvh
kathy

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 27-09-07 10:39

Det virkede heller ikke