/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WinFast 7350KJA?
Fra : axelbjarne
Vist : 541 gange
200 point
Dato : 25-09-07 00:27

Jeg kommer ud for meget "sjov", da jeg hjælper Gu' og hver mand med deres computer, men jeg støder selvfølgelig ind i nogle problemer, som ikke sådan lige lader sig forklare. (Er lige gået på efterløn - skønt).

Har i øjeblikket problemer med en computer, som jeg ikke kan få til at virke optimalt. Den har bundkort WinFast 7350KJA. Det første jeg gør, når jeg møder en ny computer, er at gå i kontrolpanel, ydelse og vedligelholdelse, system, for at se om den mangler ram og samtidig kan jeg se, hvor stor en CPU, den arbejder med. Jeg konstatere, at den havde 250MB, købte så (2) 512MB = med en Gigabit Kinston Ram. Men den arbejder stadig lidt sygt.

Gode råd modtages....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 25-09-07 07:57

Øhhh,hvad er problemet,det er det samme som at skrive til en mekaniker "min bil kører ikke optimalt,hvad er der galt",vi må have flere oplysninger

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-09-07 08:04

Jeg skal gøre mit bedste...

bl.a. mister den systemfiler i Windows XP Professionel programmet. Den kan højest tage 1GB ram, som jeg så har sat i - Kingston. Den har en CPU på 1.6GB, men alligevel er den langsom i opstarten. Jeg har læst i instruktionen, at jeg skal Short pin 2 og 3 i bundkortet JP32 for a CPU with 133MHX externa frequency, når rame'ne er på 133MHz (før var den 250MB 100MHz).
Lyder lidt mystisk....