/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
chili cheese tops HVOR???
Fra : betterøv
Vist : 5911 gange
20 point
Dato : 24-09-07 15:00

Jeg har på et andet forum herinde kunnet se, man kan købe noget der minder om McDonalds Chili Cheese Tops i Metro.. Men der kan man vel kun handle, når man er momsregistreret? Det er jeg ikke.. Nogen der ved, hvor man så kan købe dem?

Er blevet totalt vild med dem..

Kommentar
Fra : Maleje

Dato : 24-09-07 15:58

Jeg ved godt at dette ikke er megen hjælp.

Men da jeg arbejdede i Bistroen i Føtex havde vi dem der - de hed bare cheese nuggets. Jeg kan desværre ikke huske hvor vi fik dem fra, og om man kunne købe dem som privatperson.

Men måske du kan høre i en Bistro...

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 24-09-07 16:51

Hejsa

Ja de er ret gode de små "krudtugler". Jeg køber dem i Kvickly Extra i Helsingør eller som du selv nævner i Metro. Spørg evt. i omgangskredsen om der ikke er et Metrokort, da det kun bruges til registrering ved betaling.
Bare for en god ordens skyld så hedder de cheese jalapeño og ligger i dybfrost (dyre) i Kvickly.

Velbekommen
Bluesky

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-09-07 17:06

Citat
jalapeño

Er det ikke sådan nogle grønne runde fandens stærke nogle?? Så kan de købes på glas i Fakta og Netto

PS... ka ikke ikke selv li' noget så stærkt

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-09-07 23:58

Irma har haft dem - elelr har dem endnu
Ellers kan du prøve i Metro.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 25-09-07 04:01

Citat
jalapeño

Er det ikke sådan nogle grønne runde fandens stærke nogle?? Så kan de købes på glas i Fakta og Netto

PS... ka ikke ikke selv li' noget så stærkt

jo, det er det der er inde i

Kommentar
Fra : betterøv

Dato : 25-09-07 07:55

Jeg bor i Midtjylland, så jeg har ikke mulighed for Irma, men hvis man kan få dem i Kvickly, så vil jeg da prøve dér!! Har bare aldrig set dem i den lokale..

Kender ikke lige nogen, der har et Metrokort, så jeg prøver at se i Kvickly..

Medmindre der er andre, der kender nogle steder??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-07 08:07

Har alle byer med respekt for sig selv ikke en Netto eller Fakta??, der kan du købe dem på glas

Kommentar
Fra : betterøv

Dato : 25-09-07 08:37

Kære Nordsted1..

Tror du har misforstået spørgsmålet.. Det er ikke jalapenos, jeg efterlyser, men noget tilsvarende de chili cheese tops, man kan få på McDonalds, ostenuggets eller hvad de nu hedder.. Der er jalapenos indeni..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-07 10:03

Jow, så har jeg misforstået spørgsmålet, jeg troede det var de der stærke fyre du manglede

Hopper lige så let og elefant ud af tråden igen

Kommentar
Fra : Karlson22

Dato : 12-11-07 18:43

hey.... du kan da tage med mig i metro i århus en dag... så ville jeg også have nogen... er også vild med dem..

skriv en sms til 27390056