/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvilken bil.?
Fra : Always8382
Vist : 620 gange
50 point
Dato : 24-09-07 10:53

Hejsa derude....

Hvilken bil skal jeg vælge, eller muligvis varebil?...

Kørsel 20-25.000 om året.
Der skal være plads til en hund bagi.
Sikkerhedsniveau skal være rimeligt.
Prisniveau ca. 50.000
Bilen skal være til og forsikre, grundet lav alder(21).

Kom gerne med input. På forhånd tak...

Klaus

Kommentar
Fra : pots

Dato : 24-09-07 11:36

Hej

Har du overvejet en Golf 3 på gule plader. Det er jo både alm. personbil og varevogn med plads til hund og alt andet. Og med en fornuftig motor på 1.6 benzin så skulle den ikke være så dyr.
Men den er driftsikker og hvis skaden er ude så er den billig i reservedele.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 24-09-07 12:36

Har selv haft en Ford Focus st.car. som aldrig voldte mig synderlige problemer. Kan fås til fornuftige priser.

Evt. her: http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=2&AdId=146972

Kommentar
Fra : Always8382

Dato : 24-09-07 12:58

PVE - Bilen du har linket er for det første defekt, for det andet uden afgift... Du finder ingen focus'er under 50.000, vel og mærke +moms oveni... ikke lige det jeg havde forstillet mig...

Kommentar
Fra : pve

Dato : 24-09-07 13:04

Ups -
det var vist en smutter.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-09-07 21:25

Citat
Ups -
det var vist en smutter.

Ja,det beviser nok engang,at "de gode råd",her på Kandu tit skal tages med en "gran salt".
Iøvrigt skal du se dig godt for,hvad angår Golf`en.De har tit fået mange tærsk.
Rådene her på Kandu,kan kun være vejledende.Stol først og fremmest på din egen dømmekraft.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-09-07 08:57

Citat
Iøvrigt skal du se dig godt for,hvad angår Golf`en.De har tit fået mange tærsk.
- skal det så også tages med et gran salt (eller to) ???