/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HITMAN 2
Fra : Netkev98
Vist : 391 gange
20 point
Dato : 03-02-03 11:45

JEG KAN IKKE FINDE UD AF OG KLARE DEN FØRSTE MISSION HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 03-02-03 11:51

Hvilken del kan du ikke finde ud af?

Accepteret svar
Fra : joker

Modtaget 30 point
Dato : 03-02-03 11:55
Kommentar
Fra : Netkev98

Dato : 03-02-03 11:55

Der hvor der i starten kommer et postbud!

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 03-02-03 12:02

Det er faktisk lidt af n koboting, med dn første mission, for du kan klare den på to måder. 1: Du kan rent faktisk skyde dig vej igennem første mission. 2: Du skal "rigtigt" skyde enten postbudet og nappe hans tøj, for at komme ind igennem porten ( husk dog at du ingen våben må have på dig, ellers er der og en "deleveryboy" der er ved at læsse grøntsager ind ad bagindgangen. Ham kan du også nakke og husk endeligt at gemme dine guns i kurven. :)

Og joker... Det var en lidt for nem måde at svare på du*G* ;)

Kommentar
Fra : joker

Dato : 03-02-03 15:57

Misteryman--> Det kan godt være at den var nem, men han får da de informationer, som han skal bruge.... Det er jo lige meget hvor langt ens svar er, så længe det er korrekt