/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Formica på gamle låger
Fra : 5705
Vist : 1920 gange
135 point
Dato : 23-09-07 10:41

Er der nogen der ved hvor man kan købe en " formica " plade, har nogle gamle låger som jeg gerne ville havde limet " formica " på.Det er både meget stærkt og nemt at holde,på forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-07 10:56
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-07 11:32

formica er blot navnet på et bestemt laminat - det er laminat plader du skal lede efter - de kan fåes hos bla byggemarkeder og køkkenudstyrs butikker.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-09-07 12:00

Det er mange år siden at jeg har set en laminatplade i handelen. Nu om dage fås de normalt kun pålimet en plade af en art.
Men det kan være at en god byggevarehandel ( byggemarked, tømmerhandel) kan skaffe den.

Kommentar
Fra : 5705

Dato : 23-09-07 23:27

Hej
Nu er det jo ikke en bordplade jeg vil havde hængt på lågen,kun den tynde formica,men det ender nok med at den skal findes hos en tømrermester eller en gammel tømmerhandler.
Men , tak skal i ha` i høre nærmere.