/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ulæste mail
Fra : hjulmand81
Vist : 457 gange
200 point
Dato : 23-09-07 07:45

Vi er flere brugere af en bestemt pc, men under samme brugernavn. Hvis windows går i standby står der jo hvor mange programmer som kører - og så står der hvor mange ulæste mails der er i indbakken.
Den er åbenbart blevet sat op så denne adresse skifter tiil den sidste som har logget på msn. Hvordan ændrer man denne til en default adresse - så det altif er denne man ser - eller hvordan slår man helt denne feature fra med antal ulæste mails?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 23-09-07 08:10

ulæste mails vil kun være der hvis et mailprogram - det være sig hvilket som helst, inkluderet oplysninger fra diverse messengere - står åbent og mailen ikke er læst. Nemmeste måde er er lære sig enten at læse sine mails - eller markere som læst - og så lukke de kørende mail programmer - og messengere

Hmmm - den skulle nu helst beholde sin startside - det gøres under egenskaber for internet explorer - men hvis den ikke er lukket ned vil der jo åbnes hvor sidste person slap når standbye funktionen forlades.

Egentlig ville jeg her nok forlange at der ikke blev brugt standbye - men at pc´en slukkes før den forlades - alternativt kan du jo gå ind og sætte standbye funktionen ud af drift:

højreklik på skærmen - vælg egenskaber - fanebladet pauseskærm klik på strømstyring og sæt standbye til aldrig.

Godkendelse af svar
Fra : hjulmand81

Dato : 17-12-07 21:52

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-07 14:42

selvtak og godt nytår