/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
3Ds max 7 .mdl filer
Fra : SimonThorsager
Vist : 337 gange
10 point
Dato : 23-09-07 00:31

Hvordan åbner jeg disse .mdl filer, fra Half-Life, i 3D Studio Max 7?

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 23-09-07 10:20

Så vidt jeg ved, kan det ikke lade sig gøre. I stedet for skal du bruge en model viewer
til Half-Life, der kan vise indholdet af mdl-filer. F.eks. denne:

http://www.wunderboy.org/apps/jhlmv.php

//Kettedk

Kommentar
Fra : SimonThorsager

Dato : 23-09-07 12:14

Ja, altså jeg har fundet ud af at jeg skal decompile .mdl filen til en .smd men så skal jeg jo til at arbejde med alle .smd filer, ikk?
For jeg vil gerne Cel Shade denne .mdl figur jeg har.

Annuller spørgsmålet
Fra : SimonThorsager

Dato : 23-10-07 12:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål