/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
diagram davo-meg
Fra : twinkey
Vist : 3467 gange
100 point
Dato : 22-09-07 21:32

Hej

Jeg ar ved at få en ældre megger til at virke igen "davo-meg ME 5 A" så jeg står og mangler et diagram, da printpladen er total ætset væk pga. batterisyrer håber der er nogen der kan hjælpe

mvh Kent

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 22-09-07 23:03

Se her http://www.elmanet.no/ jeg har fået diagram fra dem sidstye år - har ledt efter det forgæves - konen siger jeg har lånt det ud og så kender man rumlen - men få selv et.

Per

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 23-09-07 01:14

Det er vel ikke alle forbindelser der er ætset væk, jeg har ingen diagram men et ME 5 B og jeg mener at de er ens indvendig, så hvis det er nogle få forbindelser du mangler, vil jeg godt åbne mit for at se hvor forbindelsen går til, hvis det evt. kan hjælpe dig.