/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Twee vaders
Fra : jepser30
Vist : 532 gange
50 point
Dato : 21-09-07 17:31

Det er en sang som er på hollandsk og sangen betyder meget for min nevø.

Det er en dreng der synger til et show, men hvem og hvornår og hvad hedder han? Er den udgivet på et eller andet medie?

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 21-09-07 17:33
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 21-09-07 17:34

og her er der lidt information om sangen og bandet

http://en.wikipedia.org/wiki/Kinderen_voor_Kinderen

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 21-09-07 17:38
Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 35 point
Dato : 21-09-07 17:39

Han hedder Terence Uphoff og er 13 år. Tror den er lidt til en side om man vil.

Den handler om hans egne to fædre, der sammen adopterede ham som 1-årig, og hvordan deres dagligdag ser ud

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 21-09-07 19:16

PVE, tror du er lidt til en side selv. Pas på ikke at fornærme nogen når nu den pæne tone er givet ud.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 21-09-07 19:18

Citat
PVE, tror du er lidt til en side selv. Pas på ikke at fornærme nogen når nu den pæne tone er givet ud.
- nå ja undskylder da hvis der er nogen der kan tage det som en fornærmelse.

Hvad skal jeg ellers skrive? At det er en dreng der synger om sine to homoseksuelle fædre ????

Godkendelse af svar
Fra : jepser30

Dato : 21-09-07 20:41

Tak for svaret pve. Jeg billiger ikke din kommentar, men dit svar er godtaget.