/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Nissan Micra 88 startproblemer
Fra : kharboe
Vist : 861 gange
20 point
Dato : 21-09-07 09:21

Hej

Er ny men har alligevel problemer..

Når jeg starter min kones bil tænder den i ca. 1-3 sek. og går ud. Det Lyder som om den ikke får brændstof nok, men jeg aner det ikke.
Har prøvet at rense strømfordeler uden ændret effekt.

På forhånd tak
Kasper Harboe

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-07 09:24

Benzin pumpe og eller filter, tændrør, defekte tændkabler + alt det du har prøver samt 117 andre muligheder... du må prøve dig frem, eller bide i det sure æble og tage forbi et aut. nissan værksted. Ring i 1'ste omgang... det kan jo være et velkendt problem.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-07 09:27

NB: Det er så en K10'er og jeg ville starte med benzinfiltret

Kommentar
Fra : BoXeR1

Dato : 21-09-07 11:14

Ja der kan være mange årsager ..

Benzinpumpe , benzinfilter , tændrør , kablerne .. der kan være flere årsager .

men tag dog mobilen og tast nummer ind på et værksted og spørg for en sikkerhedsskyld.

Kommentar
Fra : kharboe

Dato : 23-09-07 19:36

Hej

Har skiftet benzinfilteret uden nogen virkning. Har opdaget huller i udstødningen kan dette há en sammenhæng?

Der er ingen choker og har prøvet at give lidt gas før jeg starter hvilket jeg syntes hjælper lidt. igang kommer den, men skal forsøge ca 5 gange.

Er der noget med at man skal give lidt gas når man starter den?

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 23-09-07 22:22

Muligvis en tilstoppet tomgangsdyse ( almindelig fejl), prøv at få en der har mulighed til finde den at
skrue den ud og blæse den ren. Mvh. K.