/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Lukning af hotmail og live
Fra : mrvaya
Vist : 1187 gange
20 point
Dato : 20-09-07 23:04

Jeg forsøger at lukke min hotmail- og livekonto, da jeg for nyligt har skiftet til Gmail og gerne vil benytte denne nye adresse til min Messenger.
Øjensynligt skal man vente 90 dage på at få slettet sin hotmail og først herefter kan live id'et slettes. Kan dette være rigtigt og kan det omgås?

Tak for svar.

Accepteret svar
Fra : pjakobsen

Modtaget 30 point
Dato : 20-09-07 23:45

Nej - du må ikke bruge den i 3 mdr. -sålukker den automatisk - der er kun denne metod desværre kun - så tag det roligt mrvaya

vh
Pe4r5

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-09-07 01:07

hvorfor dette hastværk ? Hvis nu ikke alle dine kontakter har fået din nye adresse, så er det da rart at kunne gå ind og se efter om der er post, hvis du logger ind udsættes lukningen selvfølgelig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-07 11:27

Ingen grund til at lukke noget.....

Du lader bare være med at bruge det.....

Kommentar
Fra : mrvaya

Dato : 21-09-07 17:59

Tak for svar.

Godkendelse af svar
Fra : mrvaya

Dato : 21-09-07 17:59

Tak for svaret pjakobsen.

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 21-09-07 20:28

mrvaya

Selv tak min ven og held og lykke med dine nye adresser.

Per