/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Second Life Indstillinger
Fra : torben7913
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 20-09-07 19:43

Hej.
Jeg har netop oprettet mig som bruger på Second Life, men der er noget galt med de indstillinger jeg har.
Taleboblerne er mørke og skriften er også mørk, så den er næsten umulig at læse. det samme gælder for linien øverst i billedet, hvor der bl.a. kan skimtes ord som File og World, jeg kan klikke på disse ord og får så et drop-down gardin, hvor der nok også står noget, men det er for mørkt til jeg kan læse noget.
Håber der er nogen som kender problemet og ved hvordan det kan løses.
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Torben

Accepteret svar
Fra : thomas2610

Modtaget 50 point
Dato : 20-09-07 20:55

Velkommen til SL.

Prøv at gå ind i "Preferences.." før du er logget på, her går du ind i fanen "TEXT CHAT" og her inde kan du ændre farverne så de bliver nemmere at se.

mvh

Thomas

Kommentar
Fra : torben7913

Dato : 20-09-07 21:20

Hej Thomas.
Jeg kan godt finde "Preferences.." og fanen "TEXT CHAT" . På den fane er baggrunden mørk og teksten er også mørk.
Kan du guide mig lidt mere til hvilke indstillinger der skal ændres, på så teksten på fanbladet bliver hvid på den mørke baggrund, eller sort på en lys baggrund?
Venlig hilsen
Torben

Godkendelse af svar
Fra : torben7913

Dato : 31-10-07 08:25

Tak for svaret thomas2610.