/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
om mit spørgsmål
Fra : ans
Vist : 812 gange
10 point
Dato : 20-09-07 18:44

Citat
zobidi

Dato : 20-09-07 18:33

--------------------------------------------------------------------------------
Hej
Jeg har problemer med min pc, at under instalation af en software fik problemer med pc,hvor min pc begynder, at genstarte af sig selv, under fejlmeddels fik jeg at vide, at jeg skal gå under fanen køre skriver msconfig, og finde ud af det, at hvor jeg har konflikt. Det gjorde jeg ,men intet hjalp.
jeg har sletet min pc, og startet helt forfra,men alligvel intet.jeg kan se, at det er skærmkort jeg har problemer med.jeg har prøvede, at hente filen fra min pc support min pc hedder fujitsu siemens,men når jeg skal hente filen få jeg denne meddels, at den hardward findes ikke på min pc, selvom det er det. jeg kan få filen til min lyd kort uden problemer. jeg ved simplhen ikke hvad jeg skal gøre. jeg har sletet min pc mange gang men intet det hjalp.hvad skal jeg gøre med min skærmkort, og betyder tredjeparts problem.
jeg håber jeg kan få hjælp.
med venlig hilsen
Zobidi

Brugeren har forgæves forsøgt at stille spørgsmålet i den rette kategori.

Men der kan svares her http://www.kandu.dk/spg109847.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-09-07 19:46

? ? ? ? ?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-09-07 19:59

Det er da gevaldy...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-09-07 21:03

Jow, ikke noget for os bønder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-07 21:09

Teil, hvis du kan svare på spørgsmålet, så gør det her

http://www.kandu.dk/spg109847.aspx

hvis en bonde som dig kan finde ud af det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-09-07 21:37

ans jeg fatter ikke hvad du har gang i.

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 21-09-07 02:16

for mig lyder det som om din pc bliver for varm

Annuller spørgsmålet
Fra : ans

Dato : 23-09-07 16:13

Jeg vælger at annullere spørgsmålet.

Det var kun oprettet for at hjælpe en ny bruger. Jeg kan nu se at zobidi har oprettet et nyt spørgsmål iden rette kategori

At der så er en bruger, der ikke forstod denne tråd, det må stå for brugerens egen regning