/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan tlntadmn opdateres\hvordan
Fra : buch78
Vist : 544 gange
200 point
Dato : 02-02-03 18:29

jeg sidder på en winxp pro og vil gerne have startet tlntadmn op på min win2000 server op
så jeg skriver tlntadmn ip start -u brugernavn -p koden
fejler den.. svaret jeg får hedder
Du kan ikke fjernadministrere den angivene telnetserver på grund af uoverensstemmelser mellem versionner.
Jeg køre med xp på dansk (sp1)
og win2k (sp3)

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 02-02-03 22:35

Så er det nok noget Microsoft har en patch på -- har du kigget på Microsofts hjemmeside ang. opdateringer???

Ellers kan en mail til dem vel få dem til at lave en patch, for det skal da virke...

Held og lykke

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 03-02-03 20:42

Jeg har kigget på nettet men er ikke kommet vidre, men efterhånden tror jeg at det er sproget det er galt med.. men det kan bare ikke passe

Annuller spørgsmålet
Fra : buch78

Dato : 16-06-06 07:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål