/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Californisk frugtsuppe
Fra : ruffi
Vist : 2607 gange
100 point
Dato : 19-09-07 21:51

For mange år tilbage, måske 35, fantes der noget der hed Californisk fruftsuppe, det var en pulversuppe i lighed med det man i dag kender som Knorkoppen. Altså en man bare tilsætter vand.
Det var en suppe med frugter i og konsistensen var en lidt tygtflydende, man kunne så spise den med feks. tvebakker i, man spiste den i øvrigt varm. Jeg kan ikke huske om det var KNOR eller Blå bånd, eller måske en tredie.
Er der nogen der kan huske denne suppe og evt kender en opskrift så man selv kan lave den.

Ruffi

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 19-09-07 22:06
Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-07 01:53

Citat
Er der nogen der kan huske denne suppe og evt kender en opskrift så man selv kan lave den.

Kan huske den_ lytter med-
Sikker på det ikke var en gammel ?? fra Karolines KO ?

http://www.arla.dk

Fra hvilken DET ER ULOVLIGT at have deres opskrifter
på EGEN hemmeside___skulle og hilse og sige.
Men der må gerne bruges foto "" og LINKES

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-07 01:58

Citat
Og de er MEGET hjælpsomme, tager højest en dag eller et par timer
HVIS DE HAR opskriften.

Har de den IKKE, giver de dig sikkert et link til siden__DER HAR DET

Ellers lytter jeg stadig med, men LIDT flere oplysninger end 35 år siden
var at foretrække.

Var det på flaske / bæger eller ???

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-07 01:59

Eller karton

Mange måder ??
tilbage i de GOe DAGE.

Annuller spørgsmålet
Fra : ruffi

Dato : 19-10-07 20:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Ingen er kommet bare lidt tæt på.