/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
sletnin af bruger
Fra : mnc
Vist : 457 gange
50 point
Dato : 02-02-03 17:45

Kunne godt tænke mig at vide om det overhovedet er muligt at slette sin bruger herinde....?!
og hvordan gør man hvis man nu fik lyst til det??????

mvh Morten

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-02-03 17:47

det kan du ikke, du må bare lade være med at komme herind mere

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 60 point
Dato : 02-02-03 17:52

Hej Morten

Det er pt. ikke muligt at slette sin profil på Kandu. Det hænger sammen med at man ofte deltager i en masse spørgsmål, der i så fald også vil blive slettet fra databasen.

Jeg kan se af din profil at du endnu ikke har deltaget i nogle spørgsmål, men skrevet 2 tips. Så, hvis du allerede nu beslutter dig for at du ikke vil være med , kan Kandu muligvis gøre en undtagelse i dit specielle tilfælde, dette er dog blot en formodning

Det du skal gøre er at sende en mail til Kandu service@kandu.dk , hvori du skriver du ønsker at blive slettet og du giver dem ret til at fjerne dine tips, måske det er muligt.

Men hvorfor vil du dog slettes ? Vi har det da meget rart her på Kandu

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 02-02-03 18:21

Hej Morten

Jeg har engang skrevet til "kandu" for at blive slettet.
Men det kan ikke lade sig gøre, fortalte de mig, og
begrundelsen er netop som srhansen skriver, pga.
de tip, spørgsmål og svar der ligger på vores profiler.

Så selv om du kun har lavet 2 tip, så tror jeg ikke det'
kan lade sig gøre. Men det er jo også kun en formodning
fra min side.

Men jeg mener *enten kan man blive slettet*
eller også *kan man ikke*. For hvis det kan lade
sig gøre når man kun har lavet 2 tip, så må det jo
også kunne lade sig gøre når man har lavet en hel
masse andet. Det må være *enten eller*

Så du bliver altså nødt til at blive "stående", men du
bestemmer jo selv om du vil benytte dig af at komme
ind af og til.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 02-02-03 19:14

Jeg har også forstået man ikke kan blive slettet, men begriber nu ikke hvorfor ik'?
1) Der ER slette nogle nick (medlems nr.)
2) Som f.eks. også experten, slettes - eller man kan sige "inaktiveres" en profil.
der er mange eksempler på "magnus1 - 2 - 3..." man kan stadig finde (se) spm.
de/den person deltog i (der findes man jo på nick name), hvorfor hulen det er
sådan et problem her begriber jeg ikke.
Bortset fra det er forskellen jo bare at:
Gøres et nick inaktiv KAN man ikke logge på mere, logger du ikke på mere er det helt samme resultat.
Det er rimeligt nemt at forstå de ikke kan pille div. spm/kommentarer ud som er spredt rundt.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 02-02-03 21:17

Uffe29>
Der kan ikke modtages mail, efter din version, men bortset fra det er den vist "lidt"... og ikke anderledes end - glem alt om kandu.
Som De jo har skrevet flere gange, så er ALT hvad man skriver kandu's ejendom og de kan gøre med det hvad de vil, endog sende det til din moder (hvis de kan finde hende)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-02-03 21:21

Det er du nu slet ikke, for dit brugernavn vil stadig figurere over de indlæg, du har skrevet.
Og klikker man på dit brugernavn dèr, vil man stadig blive linket hen til din profil og kunne se,
hvor mange spørgsmål, du har besvaret, og hvor mange tips, du har skrevet.
Men at det skulle være et problem, kan jeg nu ikke se.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-02-03 21:24

NB! Mit indlæg ovenfor skal læses i forlængelse af Uffe29´s.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-02-03 21:35

Lillemig ,Hvis du vælger ikke at komme her mere, så vil dine oplysninger stadig være på kandu.dk ik'
På "min" måde er brugeren slettet

og på "min" måde modtager man ikke flere mails vel ??

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 02-02-03 22:00

Uffe>
Jeg vil absolut ikke skændes med dig, jeg tror bare det er som en 3 årig der holder sig for øjnene og... så kan man ikke se ham
Der står ikke det samme på min profil når JEG ser den som når DU ser den. Jeg vil prøve at slette alt og så logge på med lillemig og kode, jeg tror det bliver som at holde sig for øjnene.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-02-03 22:07

arhh...omkring adresse osv. har du ret

men mails modtager man ikke mere

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-02-03 22:33

Afmeld alle abonementer, så modtager du heller ikke mails

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-02-03 23:08

srhansen, det er vist ikke nødvendigt hvis bare e-mail adressen er ændret

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-02-03 09:43

MAN KAN IKKE SLETTE SIT BRUGERNAVN HERINDE

Følgende email fra Kandu fortæller hvorfor.

Vi kan desværre ikke slette en person, da personens ID flyder rundt over alt i vores databaser. Vi kan sætte et flag der indikere at personen ikke er aktiv længere, men slette ham/hende det vil vi have svært ved, for hvor skulle personens spørgsmål/svar/tips....osv forvinde hen. Og hvad skulle der ske med alle de svar/kommentar som er skrevet af andre
til personens spørgsmål.
Med venlig hilsen
Søren Jensen
(Servicemedarbejder)
................................................................................................................................................
Så det formodet svar fra Uffe,kan ikke bruges til andet end at ændre din emailadresse,og så til at få point med.
Man kan ikke ændre eller slette sit brugernavn herinde
og det var jo det som Morten spurgte om ikke
uanset hvordan man vender og drejer det
Så skulle det vist være sat på plads
MVH og en forsat god dag til alle
Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-02-03 10:29

MAN KAN IKKE FÅ SLETTET DE STEDER HVOR BRUGERNAVNET OPTRÆDER, MEN MAN KAN SLETTE SINE PERSONLIGE OPLYSNINGER, OG AFMELDE E-MAILS
Der findes da ingen forum's hvor man kan få slettet alle sine indlæg.

Personen vil have slettet sin bruger....ikke brugernavn
Som JEG læser det må det jo så være personlige oplysninger inkl. e-mailadresse........og ikke indlæg

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-02-03 21:17

Som sagt:
http://www.kandu.dk/dk/spg/10980#104216

hvis man ikke deltager i nogle spørgsmål og dermed ikke figurerer i databasen er det ikke noget problem at gøre det !
Om Kandu vil gøre det tør jeg ikke sige, det kunne jo danne precedens

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 04-02-03 01:26

Uffe29

Jeg ved godt du ikke bryder dig om mig, for jeg er jo altid fuld af "had" siger du.

Men jeg vover nu pelsen alligevel, så må jeg jo tage balladen bagefter.

Kode
MAN KAN IKKE FÅ SLETTET DE STEDER HVOR BRUGERNAVNET OPTRÆDER, MEN MAN KAN SLETTE SINE PERSONLIGE OPLYSNINGER, OG AFMELDE E-MAILS
Der findes da ingen forum's hvor man kan få slettet alle sine indlæg.

Personen vil have slettet sin bruger....ikke brugernavn
Som JEG læser det må det jo så være personlige oplysninger inkl. e-mailadresse........og ikke indlæg

Det du skriver her syntes jeg da også lyder liiiidt *vredt*, som om du *vil* have ret, og have point. Men det er også ok med mig, for de point interesserer ikke mig, jeg
vil bare gerne hjælpe hvis jeg kan. Og da du jo ligesom ikke vil accepterer hverken det som Melander, srhansen, briani, lillemig og så "jeg" prøver at sige, så har jeg fundet det indlæg som jeg selv lavede i sin tid. Og deri ligger også et svar fra Kandu, som briani også har skrevet.

Hvis du syntes at det vi skriver her, så syntes jeg at du skulle prøve at kontakte Kandu og få dit eget svar fra dem, det er jo nok den nemmeste måde at få det hele opklaret på. Tror du ikke??

UPS, nu håber jeg ikke jeg har været al for streng.

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 04-02-03 01:29

Der skulle have stået [citat] og ikke [kode]

Men meningen var god nok, jeg lærer det vel nok en dag.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-02-03 08:14

?

Store bogstaver = råber

I http://www.kandu.dk/dk/spg/10980#104409 råbes der, så jeg råber tilbage

Vejledningen http://www.kandu.dk/dk/spg/10980#104248 sletter alt hvad der slettes kan, hverken mere eller mindre

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 04-02-03 08:54

Ja, jeg ved godt at store bogstaver = råber.

Men så råb I bare videre, for nu tier jeg helt stille.

(ku' egentlig godt li' at vide hvad det er jeg har gjort dig)

Ha' en rigtig god dag
Med venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-02-03 12:42

Hej Mone
Jeg må indrømme,at jeg heller ikke forstår Uffe.
Det er kun hans svar der kan bruges og intet andet
Han læser spørgsmålet fra Morten,på en helt anden måde end vi andre gør.
jeg syntes du kom med en pæn kommentar kl 04-02-03 01:26
Så mener jeg også at man burde få en pæn kommentar tilbage.
Jeg er også ligeglad med point,men glæder mig alligevel meget til at formodet svar forsvinder herinde fra
Det vil tvinge brugerne til at komme,med et ordenlig svar,
MVH og en forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-02-03 13:00

Goddag til DIG også

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-02-03 13:05

Hvad er meningen Uffe?
Du kunne ligeså godt have beholdt dit andet brugernavn
når du alligevel ikke kan ændre din stil.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-06-03 06:49

Brian m.fl. har for 4 mdr. siden klokkerent besvaret dit sp. sSulle du ikke se at få det lukket.

Ram

Godkendelse af svar
Fra : mnc

Dato : 17-06-03 23:12

Jeg synes det var det bedste... de andre begyndte jo at diskutere med hinanden om hvor flinke de var overfor hindanden, til sidst... Men tak for svaret, og også til alle jer andre, og jeg vil da sige at der sker da en sjælden gang imellem at mine veje stadig falder forbi, men det er dog RET sjældent... jeg vil nu hellere bruge eksperten da der er en væsentlig hurtigere svar tid... jeg ved selvfølgelig ikke om dette har forbedret sig herinde siden jeg sidst brugte sitet :)
Men nu må vi se...

Mnc

Kommentar
Fra : MTR

Dato : 25-08-03 14:18

Hvor ændrer man sit brugernavn?? I hvert fald ikke i "rediger profil"...

:0)

Kommentar
Fra : MTR

Dato : 25-08-03 14:18

Hvor ændrer man sit brugernavn?? I hvert fald ikke i "rediger profil"...

:0)

Kommentar
Fra : mnc

Dato : 25-08-03 14:57

tror ikke du kan ændre dit brugernavn...
du blir nok nødt til at oprette et nyt

Mnc_