/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
fik et godt svar før
Fra : ladies
Vist : 605 gange
28 point
Dato : 19-09-07 18:22

har lige fået et godt svar,men blev så nysgerrig er det en skrøne at man ikke fek's må sætte harddiskoptager-og fek's dekoder ovenpå hinanden når de har små ben på så der kommer luft til???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 18:25

Hvis apparaterne (uanset hvilke) har lufthuller på overfladen - må disse IKKE tildækkes af et andet apparat....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 18:26

En dekoder afgiver da ikke meget varme - den burde kunne stå nederst.....

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 19-09-07 18:32

Nogle billige dekoderes strømforsyninger er under deminsionerede, dermed afgiver de en del varme, men det finder du ud af hvis du lægger hånden på den når den har været tændt noget tid.
Hvis den bliver varm bør den IKKE overdækkes
Den må godt være lun, det bliver de fleste apparater jo.

- Anden

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 28 point
Dato : 20-09-07 22:54

Hvis du har et apperat med meget små ben, sætter du bare filtdupper under benene, så der bliver mere luft rum og hvis der er ca. 10mm imellem hvert apperat er det OK, er der et apperat du synes der bliver meget varm så sæt det øverst.

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 20-09-07 23:18

Tak for svaret Hejdu58.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 20-09-07 23:28

Selv tak ladies