/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hælp til installation
Fra : Tr4nE
Vist : 497 gange
30 point
Dato : 19-09-07 17:59

Hej jeg vil gerne installer et spil på engelsk men når je prøver at starte setup så er den på tysk og ved virkelig ikke hvordan jeg kan ændre sproget nogen som kan hjælpe??

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 19-09-07 18:05

spillet hedder cueclub

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 18:13

Har du downloadet det fra en tysk side med tysk installation ?

De spil der har sprogmuligheder popper op med en boks hvor du kan vælge sprog....

Har du installeret det og det kan køre med flere sprog - har det en instillingsmenu til formålet...

Ellers er det her på engelsk...

http://www.softpile.com/Games/Sports/Review_04032_index.html

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 19-09-07 18:17

det er et jeg har købt for noget tid siden, så regner med at det kan installers på andre sprog end tysk, ja ja ved godt de plejer at poppe op hvor man kan vælge flere forskellige sprog

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 19-09-07 18:20

og har ikke brug for demo versioner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 18:23

Citat
ja ja ved godt de plejer at poppe op hvor man kan vælge flere forskellige sprog

Hvad er så problemet

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 19-09-07 18:26

Prøv bare at køre det igennem på tysk og så se om du kan ændre sprog, når det er installeret...

Når skal læse licensen, kan du så kun vælge tysk?

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 19-09-07 18:26

jamen der popper ikke et vindue op hvor jeg kan vælge sprog og så havde jeg tænkt på om man kunne vælge sprog på en eler anden måde..!??

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 19-09-07 18:31

jamen jeg har prøvet at installer spillet for at se om jeg kan vælge sprog via options og kan ikk lige umiddelbart se at man kan skifte sprog. og har slet ikke mulighed for at vælge sprog

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 18:34

Hvis det er et spil du har købt og betalt ligger der måske FLERE installationsfiler på CDen.....

Kunne være du ved en fejl har valgt den tyske....

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 19-09-07 18:41

jamen jeg vil da gå udfra at der er mulighed for at installer spillet på flere forskellige sprog og nej selvfølgelig er der ikke mulighed for jeg skulle ha lavet en fejl.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 18:54

Citat
jamen jeg vil da gå udfra at der er mulighed for at installer spillet på flere forskellige sprog

Tja...

Så er det jo bare om der er forskellige installationsfiler til de forskellige sprog...

eller der kun er EEN setup-fil der dækker alle sprog....

Der er ligesom ikke andre muligheder....

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 19-09-07 19:01

okay jamen hvis det er en setup-fil der dækker alle sprog hvordan kan man så ændre sproget???

Kommentar
Fra : Draeken

Dato : 19-09-07 19:06

Prøv at gå ind i indstidlinger

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 19-09-07 19:15

okay jamen det er jo oss lidt svært når man fatter ingenting af tysk hehe men så må jeg jo lige prøve mig frem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 19:47

Hvis ikke der kommer en boks hvor der står du har valgt tysk - er der ligesom IKKE noget at gøre - så er det kun på tysk....

Og kommer en sådan boks er det der du vælger andet sprog....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 19:49

Citat
Hej jeg er en frisk ung nørd på 19..

Og så kan du ikke se om der kommer et sted at vælge sprog

Annuller spørgsmålet
Fra : Tr4nE

Dato : 12-10-07 16:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål