/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mini USB til mobil ....
Fra : beckski
Vist : 751 gange
30 point
Dato : 19-09-07 00:01

Kan jeg bruge et miniUSB til min nokia 6300 selvom det oprindeligt er fra et canon ixus 70 eller f.eks. en minidisc ........... ?

beck

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-09-07 01:40

Hvad er det du vil bruge ovennævnte til jeg tror ikke du skal regne med at kunne bruge noget fra en kamera til din telefon, er det for at få mere hukommelse i telefonen ? Din telefon skal bruge micro secure digital kort, og som navnet antyder er det meget lille, men kan fåes med stor hukommelse, 2GB for 289 kr., køb hellere et sådan kort, du får aldrig det store foto kort ind det lille hul i telefonen: http://www.mobiludsalg.dk/product.asp?product=1850

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 19-09-07 01:50

Ja, et Mini USB er et Mini USB
Min datter har en Motorola den bruger fint USB kablet fra mit Kamera.
Der sker under alle omstændigheder ikke noget ved at prøve, medmindre du bruger vold til at sætte stikket i.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-09-07 08:32

microSD er billiger her http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=86350 150 kr for 2 gb

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 19-09-07 12:20

DET HANDLER IKKE OM KORTET!!!!! - læs spørgsmålet

og hukommelse er der nok af !

Jeg skal bare vide om ledningen virker til mobilen også - og ja, de passer sammen! - mikro USB er jo det samme overalt!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-09-07 12:54

Jeg har dog oplevet at et miniusb fra et kamera ler skabte kortsutning af stømforsuyningen til en mp3 spiller . Stikket blev lidt varmt , men efter det var fjernet fejlede den ikke noget.
så det er ikke altid det går godt med et uoriginalt kabel.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 19-09-07 19:33

Jeg gentager lige:

Citat
Ja, et Mini USB er et Mini USB
Min datter har en Motorola den bruger fint USB kablet fra mit Kamera.
Der sker under alle omstændigheder ikke noget ved at prøve, medmindre du bruger vold til at sætte stikket i.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 19-09-07 20:28

bertel jeg har læst dit svar - når folk skriver om hukommelse for at få points, så må jeg jo hjælpe dem på rette vej

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 19-09-07 20:30

Har du prøvet med kablet?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-07 02:44

Citat
når folk skriver om hukommelse for at få point
jeg er ligeglad med dine point, men du burde stille et klar og tydelig spørgsmål, som ikke kan misforståes hvad mener du med slutningen af spørgsmålet: Eller for eksempel en minidisc

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 20-09-07 09:58

ordet "fra" refererer til minidisc ...sådan opbygger man en sætning

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-09-07 20:05

beckski, hvorfor prøver du det ikke bare?