/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc`lukker ned hvorfor?
Fra : Nesdam143
Vist : 564 gange
40 point
Dato : 18-09-07 17:40

Hej der ude.

Kan nogen fortælle mig hvorfor min computer selv lukker ned, når jeg går på nettet.

VH Nesdam

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-09-07 18:12

Du har måske pådraget dig en virus, så smut forbi www.spywarefri.dk og hent hjælp.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-09-07 18:24

Renlighed er en dyd, uanset om man er et menneske eller en computer.
Derfor bør du jævnligt checke den for vira og spy, og ellers have et program kørende i baggrunden, som holder øje med din gøren og laden på nettet.
Ulykker sker ikke kun for naboen, den forsøger også at få ram på dig.
Man kan ikke være forsigtig nok, og en god sund skepsis, samt en kritisk holdning, når du er ude på nettet, vil kun gavne dig!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-09-07 22:08

opret dig gratis som bruger her og følg denne vejledning:

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9

læg derefter loggen ind i samme kategori (hijackthis) i forummet