/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Problemer med USB-kabinet
Fra : PoChris
Vist : 465 gange
67 point
Dato : 18-09-07 00:10

Jeg har tidligere stillet et spørgsmål om mit USB-kabinet, men det blev ikke helt tilfredsstillende besvaret, så nu prøver jeg igen: Jeg har købt et billigt kabinet til en 2,5"-harddisk, der oprindelig skulle have siddet i en notebook. Desværre har jeg aldrig kunnet få kabinettet til at virke. Hvis jeg sætter det i, efter Windows 2000 er startet op, sker der ingenting overhovedet - ingen meddelelse om, at der er fundet ny hardware eller lignende og intet nyt drev at se under "My Computer". Hvis jeg sætter det i computeren, før jeg booter, begynder det at blinke kraftigt, mens Windows 2000-logoet vises under opstart, hvorefter computeren fryser.

Kommentar
Fra : Westwod9830

Dato : 18-09-07 20:41

Har du prøvet at søge efter nye hardvare når du har sat det korrekt til?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-09-07 21:34

jeg tror ikke det er alukassen der fejler men måske din usb der ikke får strøm nok