/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
guiden kommer frem hver gang
Fra : mumle01
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 17-09-07 20:08

Hej
Hvad skal jeg gøre for at kvæle denne ?? den kommer hver gang jeg starter com. og siger den har fundet min printer, og hvis jeg kører den kan den intet finde ?? og vil hverken ha driver eller andet ?? så slukker jeg den væk, så kommer der en besked at printeren måske ikke virker korrekt , da der var en fejl i installationen ???
Min printer er installeret og den virker fint.
Hilsen mumle01

Kommentar
Fra : Gybben

Dato : 17-09-07 20:29

Kunne det være en eller anden form for virus? Min far har en pc som også opfører sig underligt. Men sidste gang han havde et problem, fik vi løst nogle af problemerne ved at gå nogle uger tilbage i systemgendannelse... Har på en anden computer som også opførte sig underligt løst problemerne med http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-07 21:02

Du har på et tidspunkt startet installationen og aldrig fuldført den.....

Muligt Win husker dette....

Lad den køre installationen FÆRDIG... Så kommer den sikkert ikke mere...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-07 21:03

Evt. afinstallere alle dine printere og installer den rigtige påny...