/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Proxy gateway?
Fra : Dize
Vist : 427 gange
20 point
Dato : 17-09-07 09:56

Hej
Jeg er begyndt på et skole ophold, hvor de har et L7 pakke filter på deres internet server som forhindre Torrent programmer hvilket også er fint nok. Problemet er bare World of warcraft benytter samme pakke system som torrent programmerne. Jeg har efter nogen søgen på nettet, fundet ud af at det jeg behøver er at leje mig ind på en proxy server. Køre WoW igennem denne til og omgår pakke filteret.
Er der nogen som kan hjælpe mig med om det er den rigtige løsning og om hvor jeg kan lege min ind på sådan er server?

Mvh.
Claus Mq

Kommentar
Fra : Dize

Dato : 17-09-07 09:57

Forresten ved godt det ikke er noget nemt spørgsmål, men jeg kan ikke rigtig give mere end 20 point for det da jeg li har oprettet en bruger herinde. Håber der er en som kan hjælpe mig alligevel :)

På forhånd mange tak.
Claus Mq

Kommentar
Fra : Dize

Dato : 17-09-07 17:42

Forhøjet point

Det sq godt og have en far som har været her i et stykke tid hehe.
Så ham der får besvaret spørgsmålet, så det virker får selvfølgelig point fra begge spørgsmål.

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=109702

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-09-07 14:27

Claus... jeg har lukket for http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=109702 da den blev til en lidt mere "small-talk" tråd, end seriøst svar, men jeg uddeler points til den, som du acceptere på denne streng (200... eller mere, hvis det er brugbart).
Du bør nok oplyse følgende:
Citat
Vi har som sådan fundet en løsning, men det kræver en ekstra ekstern PC, hvor man så kobler sig op via fjernskrivebord, eller via LogMein (program) https://secure.logmein.com/home.asp?lang=da
så far's gamle ekstra PC skal sikkert udlånes til Claus' lejlighed hjemme, eller hos "far"

Vi ses i weekenden
Hilsen far / CLAN

Annuller spørgsmålet
Fra : Dize

Dato : 19-09-07 15:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål