/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kabinet til asus p4s8x-x kort
Fra : P4S8X
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 16-09-07 16:22

Jeg har tænkt mig at bygge min stationære pc om til et media center pc, til fladskærms tv. jeg kender ikke rigtig forskellen mellem fks. uATX ,ATX osv. (ved ikke hvad mit bundkort er). Jeg vil gerne vide hvad for et kabinet jeg kan bruge til mit bundkort (asus p4s8x-x). Jeg vil gerne have plads til både dvd og almindeligt cd rom drev. Et andet spørgsmål er hvor mange ram jeg skal bruge og grafik kort størrelse for at det hele kan køre på en 32 tommer fladskærm.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-09-07 16:46

Hvorfor dog både dvd og cdrom.

En media center pc kræver ikke såmeget af din pc udover et rimeligt grafikkort

så vælg oh vrag fx her
http://www.mm-vision.dk/default.asp?menu=dvd&gruppe=mediacenter&action=shop

Kommentar
Fra : P4S8X

Dato : 16-09-07 18:13

Tak for dit svar. det som jeg gerne ville vide er hvad for et kabinet mit bundkort passer til. Er mit bundkort uATX eller ATX, mit er et asus p4s8x-x hvad for en størrelse er det.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-09-07 18:24
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-09-07 18:26
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-09-07 19:11

Dit bundkort er ATX og det link til mm-vision er alle kabinetter til det. (øhh tror jeg)