/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
røgalarm
Fra : carlo3
Vist : 539 gange
70 point
Dato : 02-02-03 14:31

Jeg vil gerne have røgalarmer op i mit hus. det er i 3 etager så jeg vil have 3 op men de skal være i serie uden leding så hvis en ringer så ringer alle
Hvor kan man købe dem
de skal være godkente. Men behøver ikke at koste helt vildt
Hilsen Carlo3

Kommentar
Fra : senta

Dato : 21-02-03 13:43

Kontakt den lokale Brandstation, de er hjælpsomme med svar om hvordan /hvad /hvor du får den bedste røgalarm, hvad prisen er hvordan de skal monteres osv.
Senta

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 22-02-03 15:12

Jeg har nogle varerprøver liggende - sæt med 2 stk trådløse røgalarmer. Jeg ville have forhandlet dem i "min" netbutik http://www.energinord.dk/dk/butikken/overvaagning/ men er ikke rigtig kommet igang med det.

De varerprøver jeg har er fra JO-EL, og jeg er rimelig sikker på, at det er lidt i den retning du søger. Prøv at kontakte JO-EL i Odense eller et godt velassorteret byggemarked.

//Knud

Kommentar
Fra : Offerlunden

Dato : 08-08-05 13:25

Føtex har nogle små nogle ca. 7 cm til ca. 100 kr. , som kan forbindes. Vær opmærksom på at samme model også findes i en udgave som ikke kan forbindes. Jeg kan ikke huske navn/mærke, beklager ;o(.
Hilsen
Pernille