/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ny computer!
Fra : axelbjarne
Vist : 524 gange
300 point
Dato : 15-09-07 13:57

Jeg vil anskaffe mig en ny computer...anbefaling ønskes. Billig men god. Dual Core processor.

axelbjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 14:16

Du kigger bare weekenden reklamer igennem......

Eller de 5000 spørgsmål der i forvejen er på Kandu....

Det er alt for lidt oplysninger til at komme med gode råd....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-07 14:39
Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 310 point
Dato : 15-09-07 14:40
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-07 14:42

skal du have flere muligheder.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 15-09-07 14:43

Jeg skal lige have tid til at gå svarerne igennem.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-07 14:57

Aldi har lige haft et godt tilbud på en pc til 4990,- men om de har flere er jo ikke godt at vide. Prøv evt. at spørge dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 15:01

Citat
Aldi har lige haft et godt tilbud på en pc til 4990,-

Ja - sågar med indbygget virus

Kan man forlange mere for pengene

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-07 15:13

Det var nu den stationære de har haft på tilbud jeg tænkte på. men den er væk fra deres site. Det var faktisk derfor jeg fandt ud af det med virussen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 15:24

Kommentar
Fra : killer10

Dato : 15-09-07 16:10
Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 16-09-07 02:06

Tak for svaret Fijala.

Det er åbenbart noget af det billigste. Min plan er så, at konfigure den og printe det ud. Derefter vil jeg henvende mig til nogle små firmaer vi har her på sydfyn, og spørge om de kan bygge en sådan til den samme pris - og det kan de garanteret, fordi det er lettere at ringe til dem, hvis den ikke virker som den skal. Har lige nu en computer fra Føniks hvor bundkortet og strømforsyning er gået for 3. gang. Jeg gider sgu ikke at sende den til reparation i Århus, og skal betale 200,- kr. selv, for at sende den.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-09-07 13:34

hej axelbjarne.

Det du der er inde på er jo en knippelgod ide, så er der jo et direkte sammenligningsgrundlag og når man har dem i telefonen er det som om det er lidt lettere.

Føniks plejer nu ellers at være ok, men man kan jo altod være uheldig

Tak for point