/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
program til windows
Fra : futharry
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 15-09-07 08:39

Hej.
Nogen der har et gratis program, der sletter alle spor, på pc

Futharry

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 15-09-07 08:41
Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 09:01

Hammer og søm.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-09-07 12:14

Mon ikke spørgeren mente knap så drastiske metoder men spørgeren har ikke kommenteret, så det er umulig at vide, om det er for at slette sporene efter daglig brug, eller om alt skal slettes, er det først nævnte så er IE PrivacyCleaner et godt værktøj, den sletter historikken og cookies med mere, kan slette enkelt filer med Secure Delete, det vil sige den splitter filerne op mange små brudstykker så almindelige filerecovery programmer ikke kan gendanne dem, kan sættes til bevare nogle adresser og cookies og kan sættes til at køre automatisk: http://www.snapfiles.com/get/iepk.html

Kommentar
Fra : kj

Dato : 16-09-07 13:00

Jeg med stpr fornøjelse brugt killdisk flere gange, der er så vidt jeg kan se intet tilbage efter sådan en tur. Den fremtræder som en ny, ubrugt og uformateret disk.