/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Print UDEN kant
Fra : Rytterknaegten
Vist : 445 gange
299 point
Dato : 15-09-07 01:29

Hej Derude.
KAN, man lave et print UDEN kant i Elements 5.??
Mvh
Rytterknaegten

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 309 point
Dato : 15-09-07 02:18

Det afgør din printer, om den den kan indstilles til at skrive ud til kanten...

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 15-09-07 07:55

Du har det samme spørgsmål to gange og har hævet point på dem begge, men du har allerede fået svar.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 15-09-07 08:02

er dit spørgsmål hvordan man gør?

I så fald så se lige om dether dur (jeg har ikke elements men tror det er det samme).

file, vælg "print with prewiew"
fjern flueben i "center image" sæt værdierne til 0

hvis din fil har nøjagtige mål som papiret skulle du kunne printe på 100% nu ellers må du skalerer så det passer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 08:21

Så fortæl hvilken printer du har (mærke/model) - så kan du få svaret.....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-07 09:41

mon der skal printes 2 prints på 2 forskellige printere. siden der er 2 spørgsmål.

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 15-09-07 20:55

For det første hæver JEG ingen points, for det andet var det en fejl at det spørgsmålerøg på "Hjemmesider" istedet for på "photoshop", men tak for hjælpen til alle.
Mvh
Rytterknægten.

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 15-09-07 20:59

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-09-07 00:30

Velbekomme Rytterknaegten