/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til dansk
Fra : miniclaus
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 14-09-07 21:29

Min computer har været gået ned. Har måtte geninstallere Windows XP med den CD der fulgte med da jeg købte min computer hvor XP var installeret. Det er en Dell Dimension C521. Mit problem er at nu er det på engelsk.. Og jeg er bedst til dansk Og det var det også da jeg fik computeren, altså på dansk.. jeg er ikke den store ørn, men kan lidt af det grundlæggende.. Håber en jer kan hjælpe med et link eller noget hjælp... Vil redde min weekend..

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 14-09-07 22:04

Øhhh! Jeg er bange for, at du skal kontakte Dell, for at få den danske version - det er sikkert en fejl-levering, at du har den engelske.
Citat
Kan jeg ændre sprog i menuerne i min danske version af Windows XP?

Nej, du kan ikke skifte sprog for operativsystemet. Hvis du vil have engelske menuer i Windows XP, skal du installere en engelsk version af Windows. Det gælder også andre sprog.

Kilde: http://support.microsoft.com/kb/842974/da

Kommentar
Fra : miniclaus

Dato : 14-09-07 22:30

Undrer mig lidt.. Da det jo var dansk da jeg fik computeren...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-07 22:37

Dell installere ikke styresystemet fra den medfølgende CD

Godkendelse af svar
Fra : miniclaus

Dato : 14-09-07 23:08

Tak for svaret CLAN.
Kort og præcist.
Jeg må jo så prøve at ringe til DELL. Havde jo nok håbet på et lille smart fif, dem er der jo mange af herinde.. Men sådan er livet jo. Særlig med en computer..
god weekend..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-07 07:16

Ja jeg beklager at der ikke er et lille "fif", men Microsoft har sikret sig i H&R.
Takker for points... selv om svaret ikke var det du ønskede

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-07 09:12

Hvad sagde Dell??