/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Combiovn, hvordan ehh..?
Fra : Nuqais
Vist : 580 gange
100 point
Dato : 14-09-07 18:47

Vil bare gerne vide noget om combiovne, da jeg lige har fået en, hvordan man håndterer den mm, alle svar ang. dette emne er velkomne...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-09-07 18:51

Citat
hvordan man håndterer den

Man "kombinerer" microbølger med el varme....

Det kan spare lidt tid....

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 14-09-07 19:11

Har du ikke fået en brugsanvisning med i købet..?

ellers kan du gå på biblioteket, for der findes mange kogebøger, der handler om brug af mikro-kombiovne og hvordan de fungerer.

Velbekomme og god fornøjelse

Lottepigen

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 15-09-07 08:06

ja det er et svært spørgsmål. Søg på modellens navn på google hvis du mangler en brugsanvisning.

Ellers er det bare en microovn, en almindelig ovn og en grill - sat sammen i en kasse. De forskellige funktioner kan så kombineres, fx micro med grill osv, men det er sørme sjællent jeg bruger det...
Det smarte for mig er at den fylder mindre på bordet end to
så ikke meget hokusokus der!

Kommentar
Fra : SweetTransvestite

Dato : 18-10-07 23:56

Det er jo individuelt fra ovn til ovn, men det basale kan jeg da godt skrive:
Den fungerer således, at du kan vælge varmluft, hvor den fungerer som en lille ovn, som skal have indstillet grader og forvarmes, og så sparer det en del strøm i forhold til en alm. ovn.
Når den er indstillet til varmluft, kan du stille ovnfaste fade og også folie derind, i modsætning til når den er sat til microbølger.

Håber du kan bruge det til noget...

Kommentar
Fra : Nuqais

Dato : 19-10-07 16:32

Tak folkens, har lånt nogle bøger på bib...