/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kan ikke finde hjemmesiden
Fra : maler-fidusen
Vist : 617 gange
200 point
Dato : 14-09-07 10:10

Jeg søgte igår efter nogle som solgte hø, halm og foder (kaninpiller) og fandt en rigtig god side, men man kunne kun kontakte dem pr. tlf. en meget simpel side (mener faktisk den hedder .eu til sidst?)
En pose kaninpiller kostede 100 kr. og hø og halm vist en 15-20 kr.
Desværre skulle jeg gå og lukkede min comp. som ikke gemmer sidst link, cookies osv.
og troede at jeg kunne finde siden igen --- men ak jeg har ledt og ledt her til morgen
Det eneste jeg kan huske er at den var noget som lå i 4140 Borup og de solgte alt til heste, grise, gnavere osv. På forsiden stod der også at de leverede.
Jeg søgte på krak og det tog 46 min. fra Tåstrup til Borup, mener vejen hed noget med A eller Å hvor de lå (men er ikke 100% sikker)..... er der nogen der kan finde den eller har nogle foreslag?

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 14-09-07 10:55

Ved ikke lige hvem du har besøgt, men husk at gemme i favoritter/bogmærker næste gang.

Min søster har brugt DLG & Land-Fritid meget. Kan du bruge dette link?

http://www.dlg.dk/Foder/

God weekend.

--
Med venlig hilsen

Henrik V Blunck
www.blunck.dk

Kommentar
Fra : vith

Dato : 14-09-07 10:59

Den eneste jeg kan finde i Borup er

Jonstrupgård
Jonstrupvej 3
4140 Borup
Tlf. 46496009

men jeg kan ikke finde en hjemmeside.

Kan du huske hvilken søgemaskine du brugte? Og evt. hvilke søgeord du brugte.

Kan du heller ikke finde den hvis du trykker på pilen i dropdown i adresselinien?

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 14-09-07 11:08

Jeg har enten søgt på yahoo.com eller google.dk og brugt ord som hø, halm, minibig, foder - et af dem burde det være....
kan slet ikke forstå at jeg ikke kan finde siden.....
desværre har jeg sat min computer til ikke at gemme på noget da jeg for ca. 1 år siden havde problemer med at hver gang jeg havde været på en side blev de gemt og hvis man var logget på som medlem kunne jeg ikke logge af igen - kun hvis jeg slettetede alle cookies etc.

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 200 point
Dato : 14-09-07 11:16
Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-09-07 11:16

Så må det være denne side du leder efter

http://www.hestehavegaard.eu/default.asp?id=200&pId=143

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-09-07 11:16

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 14-09-07 11:17

det er det nemmelig - havde lige selv fundet den og ville ind og skrive det... men du får self. point for også at undersøge det -- tusind tak!

Godkendelse af svar
Fra : maler-fidusen

Dato : 14-09-07 11:18

Tak for svaret vith. det var jo liige den jeg ledte efter nu må vi se om de kan leverer hø og halm mange vil ikke pga. årets dårlige høst.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 14-09-07 11:21

Selv tak!

Og held og lykke!