/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fjern movie maker!
Fra : axelbjarne
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 13-09-07 06:18

Hvordan fjerner man movie maker fra Windows XP?

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 13-09-07 08:23

Tror ikke du kan fjerne movie Maker...

MM er en del af tilbehør og ligger som en del af XP...

du risikerer at tage andre sammenhængene filer med i " faldet"

/ Henrik

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-07 08:34

I tilføj/fjern programmer kan du fjerne en del af tillægsfilerne....

Ellers sletter du bare iconet i start og glemmer du har den....

Den generer IKKE på nogen måde....

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-09-07 08:44

Tak for svaret refi.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 08:47

Selv tak....

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 13-09-07 08:58

du skal sørge for at du har mappeindstillinger til at vise skjulte filer og systemmapper,så går du i windows/inf,der finder du sysoc.inf,den åbner du i notepad,slet alle "hide"men ikke kommaerne,du må heller ikke lave mellemrum mellem kommaerne,gem den så igen.Åben så "tilføj eller fjern programmer" klik på fjern windows komponenter,klik så på tilbehør,og igen på tilbehør,så kan du finde movie maker og fjerne den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 09:04

Citat
så på tilbehør,og igen på tilbehør,så kan du finde movie maker og fjerne den

Har du MovieMaker liggende der ???? Jeg har ikke......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-09-07 09:15

go´nok refi - her ligger den også i tilbehør men ikke under tilføj fjern

hvis axelbjarne er tilfreds med dit svar så godt nok ellers er den rimelig besværlig at komme af med (sådan noget monopolbesværligt noget fra ms side)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 09:20

Jeg er da godt klar over vi taler "tilbehør".....

Men som sagt - hos mig viser den sig ikke.....

Derimod har jeg en del MM tilbehør i NORMALE tilføj/fjern (altså ikke windowskomponenter)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 09:21

Der er bl.a. Paint og lommeregner osv....

Men ingen MM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 09:27

Det lød lidt "vrøvlet"

Altså...

I tilføj/fjern programmer er en del tilbehør til MM
I tilføj/fjern Windowskomponenter "tilbehør" - "tilbehør" ligger musemarkører lommeregner osv....

IKKE MM